Raakmomenten in kaart brengen

Je weet inmiddels wat een beleving is en hoe je die organiseert. In deze vijfde stap is het de bedoeling dat je raakmomenten in kaart gaat brengen op welke momenten er vanuit het bedrijf of het personeel contact is met de gasten.

Elk contactmoment biedt namelijk een kans om de beleving te creëren of te versterken. We noemen dit raakmomenten.

  • Je gaat in dit hoofdstuk dan ook actief aan de slag met raakmomenten en gastbeleving. 
  • Je leert raakmomenten in kaart te brengen en op een juiste wijze in te vullen voor recreratiebedrijven.
  • Je bent in dit hoofdstuk voornamelijk onderzoekend en praktisch bezig.

Tekstblok met foto rechts en doorlink.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque quis ligula in ligula aliquam efficitur.

Pellentesque at sagittis nibh, a posuere justo. Vestibulum convallis id lorem nec porta. Suspendisse a velit tristique, semper nisi vel, euismod ligula. Ut rutrum sapien eget nibh lacinia, ut eleifend dui laoreet. Suspendisse ac nisl eget ligula pretium aliquam id aliquet ligula. Aenean suscipit mattis varius. Proin vitae euismod est. Sed fringilla vitae purus egestas feugiat. Cras leo eros, molestie a accumsan sed, fringilla hendrerit velit. Quisque porta viverra est, ut blandit nisl rutrum ut. Proin tincidunt quam nisi, eu ornare turpis pellentesque ut. Sed at mattis velit. Sed imperdiet vehicula tortor elementum interdum. Phasellus luctus, mauris id consequat laoreet, arcu ante aliquam ipsum, ut facilisis purus arcu sagittis nisl.

Leer een unieke beleving creëren

Keuzedeel Leisure Leefstijlen

In het keuzedeel Leisure Leefstijlen leren studenten een unieke beleving creëren voor de gasten op het recreatiebedrijf waar zij bijvoorbeeld stage (gaan) lopen. Hoe kunnen ze de gasten tevreden stellen en houden? Wat maakt hun leerbedrijf/recreatiebedrijf zo bijzonder? En welk bijzonder verhaal geven zij de gasten straks mee naar huis, zodat zij dit weer enthousiast doorvertellen aan vrienden en familie.